piątek, 3 kwietnia 2009

Kobieta marynarza

Jakiś czas temu, wyhaczylam na allegro torbe w granatowe białe pasy za 4 zl ;-] Kiedy do mnie przyszla okazala sie bardzo duza, wiec obiecalam sobie, w wolnej chwili ją zmniejszyc. Moje lenistwo pozwolilo mi na to dopiero wczoraj. Dodatkowo doszylam na nia sliczna kotwiczke i mysle ze prezentuje sie swietnie!

Mam dobrana do tej torebki (a wlasciwie odwrotnie ;]) sukienke VILLA również z allegro. To klasyczna tuba, z tym, ze jest szeroka u dolu, wiec planuje ja zwezic na olowkowa. Do tego czerwone peep toe i jestem gotowa na podboj wybrzeza.

Korzystajac z okazji kolejny raz polece portal http://szafa.pl/ .
To wlasnie na nim kupilam te butki za 32 zl :-)
Musze popracowac nad zdjeciami tu wrzucanymi, bo cos coraz gorzej sie prezentuja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz