wtorek, 6 lipca 2010

Płonące

Ponieważ jestem osobą palącą zwracam uwagę na to w czym trzymam papierosy i czym je odpalam. W internecie znalazłam mnóstwo ślicznych i równie drogich zapalniczek. Głównie są to benzynówki ZIPPO. Mam taką jedną, dostałam od przyjaciela na urodziny i to jest naprawdę dobra zapalniczka. Mam ją już kilka lat i nigdy mnie nie zawiodła. Śmiało mogę ją polecić każdemu. Ciekawostką jest fakt, że każda zakupiona zapalniczka ZIPPO ma dożywotnia gwarancję. Jeśli  cokolwiek się w niej popsuje, wystarczy wysłać ją do danej siedziby firmy (bez paragonu, ważne, żeby była oryginalna) a tam zostanie ona z powrotem doprowadzona do stanu używalności. Poniżej kilka zdjęć tych według mnie - najładniejszych :)






Oczywiście nie namawiam w żaden sposób do palenia w tym poście ;)

4 komentarze:

  1. Też jestem paląca i "napalałam" się na te zapalniczki, ale ceny mnie zawsze skutecznie zniechęcają :/
    Dobre logo, sama chciałam takie mieć :P

    OdpowiedzUsuń
  2. co prawda nie palę, ale muszę przyznać, że boskie są te zapalniczki, i to tak bardzo, że kupiłabym je sobie dla ozdoby :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne zapalniczki, naprawdę stylowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooh, I actually almost bought a pin-up zippo myslf the other day. Btw, is that an Olivia I see on the first on the second row?

    OdpowiedzUsuń