niedziela, 1 lutego 2009

Sama sobie zrobiła...!

Kolejna inspiracja czerpana z bloga http://fiziaponczoszanka.blox.pl/ .
Od kilku dni przerabialam stary gorset z lumpa za 10 zl, na pas do pończoch. Musiałam go delikatnie zwęzić po bokach, ale to tylko dodalo mu uroku. Doszylam tez 2 podwiązki ze starego pasa. Musialam zmienic w nich żabki, tame się nie nadawały. Znalazłam w babcinej szafce świetne, metalowe, ale niestety białe żabki. Pomalowałam je markerem, ale wyszły mi fioletowe. Sprawę zalatwił czarny lakier do paznokci. Przesunęłam fiszbimy boczne, usunęłam te spod biustu. Odprułam ramiączka i podszyłam miseczki pod spód. Tak to teraz wygląda:




Żabki tez pokaze, a co!


I jeszcze raz w całości.Dodam, ze naprawde swietnie trzyma ponczochy. Jestem z siebie dumna!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz