czwartek, 22 stycznia 2009

Pas do pończoch

Do napisania tejże notki zainspirowała mnie lektura http://fiziaponczoszanka.blox.pl/ i moja miłość do pin-up.

Pończochy... Polecam bloga Fizi, link u góry. Pasy do pończoch mozna podzielić ze względu na ilość podwiązek (od 4 do 14). Róznie jest tez z zabkami i regulacjami - sa plastikowe (nie polecam) i metalowe. Możemy je na siebie wciągać, lub zapinać na haftki czy zamek.

Dzis poszperałam tu i ówdzie i znalazłam cos takiego. Pas firmy RAGO dostepny na http://www.nylony.pl/. Cena trochę mnie odstrasza (140 PLN), ale przygotowałam się na wydatek.



Generalnie, niełatwo jest kupić pas który naprawdę utrzymałby ponczochy (prawdziwe pończochy!!!). Na allegro jest pełno takich króciótkich,koronkowych, które nadaja się tylko do igraszek, a nie o taki mi chodzi. Dłuższy, prawie półgorset (wyszczuplający), koniecznie z 6 podwiązkami. W kolorze czarnym i cielistym.


Fajną sprawą są tez podgorset, undercorset. Jeszcze trudniejsze do zdobycia i zazwyczaj jeszcze drozsze. Niektore moga posluzyc jako bielizna, a niektore jako dodatek do kreacji. Sa fantastyczna alternatywa kamizelek.


1 komentarz:

  1. Pozdrowienia od Fizi Pończoszanki :) Dzieki za umieszczenie nas na swojej liście blogów :)

    OdpowiedzUsuń